Showing posts with label Gift. Show all posts
Search Th|s Blog
Fizah, UIA and Shell
Thursday, July 15, 2010
Alhamdulillah hari yang mama discharge ari tu dapat tau result dia and she got 3.91. congrats dik...
petang sket dia dpt call from Shell. dia ada applied for shell nye scholar....alhamdulillah dia dapat offer. byk gak shell bagi duit bulan2...fizah, leh la open table hehehehe....
So, double joy for her and us too.....kira triple for that day plus mama discharge from hospital....
ALHAMDULILLAH......
Posted in family, Gift by Mama Nita | 0 comments
Email this post507 dan i-gadget
Tuesday, July 13, 2010
Alhamdulillah at last i dh dpt our transport. Insyaallah cukup la besarnya utk kami anak beranak. I ordered before pegi umrah ari tu but byk sungguh cabaran, sampai abt 2 weeks ++ la kena pinjam keta kak long (thanks to kak long). So on 5th July ari tu kuar la si comel ini dari kedai huhu....
Pastu impian kedua jugak tercapai bila i dh dpt my i-gadget. thanks Abg for your permission hehehe....
Posted in gadget, Gift by Mama Nita | 0 comments
Email this postBirthday Present
Friday, January 16, 2009

Hari Sabtu lepas, Abg ajak gi Subang. Pagi tu gi Sogo, Abg Nye kasut keje dah bocor. So sempat lag tu g prevew sale kat Sogo. Dapat la murah sket dar har sale biasa kan. So lps shopping kasut Abg, we went t Subang. Rupanya Abg nak belikan I bday present. I mcm malu2 kucing la jugak nak amik but he insist nak bagi that present kan. So tak baik tolak pemberian org tersayang kan ahaks. At last I dpt la jugak my E71 hehehe….Thanks so much Abg…muahssss…
Posted in Abg, birthday, Gift by Mama Nita | 4 comments
Email this postOle-Ole Ramadhan
Tuesday, September 2, 2008

Orang kata bulan mubarak ni rezeki murah....opismate ku dah lama gak dok kata nak bawak buah naga yg dia tanam sendiri...at last berkat bulan Ramadhan ni, sampai gak ole-ole dari Sungai Pelek. Thanks MJ....
Posted in Gift, Ramadhan by Mama Nita | 0 comments
Email this postOle-ole Dari Seberang
Sunday, August 31, 2008
Last time when my friend gi holiday to Bukit Tinggi, Indonesia she bring back this sagun bakar. So when Nina balik bercuti from Palembang as she studied there, i kirim la this thing...ala2 ngidam gitu but dia tak jumpa benda nih kat sana....
Last Wednesday, a friend of my opismate came from Bukit Tinggi and bring this sagun bakar a lot...so dah rezeki ku utk makan benda..hehehe...dia sedekahkan la kat aku satu bungkus... thanx a lot Kak Ujie....
p/s: nak masak apa yek utk sahur karang? Selamat berpose...jgn ponteng pose n terawih ok!!
Posted in Gift by Mama Nita | 0 comments
Email this post
Subscribe to:
Posts (Atom)
